Zakelijk

Wat kan ik voor jouw
bedrijf betekenen?

Waar loop jij tegen aan?
Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen?

Je hebt het zo druk met je bedrijf; je gunt jezelf geen tijd om aandacht aan je mailbox, administratie of archief te schenken. Maar je merkt wel dat de chaos je boven het hoofd begint te groeien!

Als startend ondernemer ben je blij dat je bedrijf hard groeit; alleen kun je het opruimtechnisch niet meer bijbenen. Je hebt nu al geen overzicht meer!

Je bent (zelfstandig) ondernemer met passie voor je werk, maar opruimen van kantoor of magazijn heeft niet je prioriteit!

En in je rommelige kantoor durf je geen klanten meer te ontvangen. Nu loop je misschien zelfs omzet mis!

Ik help je graag met

  • Het opschonen van de mailbox en het opzetten van een praktische mappenstructuur.
  • Het uitzoeken, opruimen en ordenen van papieren, documenten en administratie.
  • Structuur aanbrengen in de papieren én in de digitale administratie.
  • Het opruimen en ordenen van (voorraad)kasten.
  • Opruimen van kantoor, magazijn of archiefruimte.

Wat levert deze investering jou op?

  • Overzicht: Je hoeft minder te zoeken naar documenten (zowel in digitale als in papieren vorm) wanneer alles gestructureerd is geordend. Ook zal je zelf nieuwe documenten sneller kunnen opslaan of opbergen.
  • Tijd: Je kunt meer kostbare tijd besteden aan jouw werk en datgene te doen wat jouw expertise is.
  • Geld: Tijd is kostbaar. Door mij in te schakelen, heb jij tijd bespaard. En tijd is geld. Zo simpel is het!
  • Rust: Je ervaart meer rust in je hoofd, wanneer je geen zorgen hebt om taken waar je geen tijd voor hebt.
  • Minder stress: Alleen hoeven doen waar je passie ligt! Geen opruimklussen waar je tegenop ziet en geen rommel meer op kantoor of magazijn.
  • Focus: Je kunt je beter focussen op je werk, wanneer je niet afgeleid wordt door taken die voor jou als bijzaken voelen.
  • Klanten: Je opgeruimde kantoor is gelukkig weer een plek geworden waar je – trots op je bedrijf – je klanten kunt ontvangen.

Tarief voor bedrijven

Opruim- of organizingsessie – 4 uur

€289,-

* Vrijgesteld van btw
* Inclusief kleine organizingmaterialen
* Inclusief reiskosten tot een afstand van 15 km – daarboven bereken ik
€ 0,23 per kilometer.
* Parkeerkosten worden in rekening gebracht.

Ben jij klaar om te beginnen met opruimen?
Laten we samen aan de slag gaan. Je kunt me
bellen, mailen of een appje sturen.

Meer informatie

Het intakegesprek

Het intakegesprek ofwel kennismakingsgesprek is gratis en geheel vrijblijvend. Er worden voor dit gesprek geen kosten in rekening gebracht, ook als je zou besluiten niet van mijn diensten gebruik te gaan maken. Een intakegesprek zal ongeveer één uur in beslag nemen.

Bij annulering

Annuleringstermijn: als je tot 48 uur voor aanvang van een sessie afmeldt, en een nieuwe datum afspreekt, dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Als je binnen 48 uur voor aanvang van een sessie annuleert, dan wordt de helft van het geplande aantal uren voor die betreffende sessie in rekening gebracht.