Is je administratie een rommeltje?

Wat is er aan de hand?

  • Is je administratie een rommeltje en heb je geen overzicht meer?
  • Had je allang willen beginnen met het uitzoeken van die stapels papier, en komt er steeds niets van?
  • Of heb je hulp nodig bij het opzetten van een handige mappenstructuur in je mailbox (en het opschonen van al je oude mails)

Herkenbaar?

Misschien bewaar je je documenten en allerlei paperassen in dozen, omdat dat zo lekker snel opruimt. Maar vervolgens kun je niets terugvinden als je het nodig hebt.

Of misschien heb je al je mails van vele jaren terug nog bewaard en ben je het overzicht volledig kwijt. Hoe worstel je je hier doorheen….

Ik kan je helpen met

  • het opruimen en ordenen van papieren en administratie.
  • structuur aanbrengen in de administratie en de mailbox.

Wat levert het op?

  • Overzicht: Je weet waar belangrijke documenten zijn opgeborgen en waar je bepaalde informatie terug kunt vinden.
  • Tijd: Je hoeft minder te zoeken naar documenten als alles gestructureerd is geordend. Ook zul je zelf nieuwe documenten sneller kunnen opbergen.
  • Ruimte in je hoofd: Eindelijk een opgeschoonde mailbox waar structuur in zit.

Ben jij klaar om te beginnen met opruimen?
Laten we samen aan de slag gaan. Je kunt me
bellen, mailen of een appje sturen.