Zakelijk

Wat kan ik voor jouw
bedrijf betekenen?

Waar loop jij tegen aan?
Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen?

Je bent (zelfstandig) ondernemer met passie voor je werk, maar opruimen en ordenen heeft niet je prioriteit.

Je hebt het druk met je bedrijf – of je bent net gestart – en hebt geen tijd om structuur in
je mailbox, administratie of archief aan te brengen.

Doordat je bedrijf zo hard groeit, kun je het opruimtechnisch niet bijbenen. Je hebt geen overzicht meer!

Door de rommel op kantoor durf je geen klanten meer te ontvangen en loop je misschien zelfs omzet mis!

Ik help je graag met

  • Het opruimen en ordenen van papieren en administratie.
  • Structuur aanbrengen in de papieren en digitale administratie.
  • Het opzetten of opruimen en ordenen van je archief.
  • Ordenen van mails en het opzetten van een mappenstructuur in de mailbox.
  • Advies hoe om te gaan met binnenkomende post en mails.
  • Opruimen van kantoor of magazijn.

Wat levert deze investering jou op?

  • Overzicht: Je hoeft minder te zoeken naar documenten (zowel in digitale als in papieren vorm) als alles gestructureerd is geordend. Ook zal je zelf nieuwe documenten sneller kunnen opbergen.
  • Tijd: Je kunt je kostbare tijd meer besteden aan jouw werk en datgene wat je leuk vindt om te doen.
  • Geld: Tijd is geld.
  • Rust: Rust in je hoofd. Je kunt je beter focussen op je werk.
  • Minder stress: Geen rommel op kantoor of magazijn en geen opruimwerk waar je tegenop ziet.
  • Controle: Je wordt niet afgeleid door taken die voor jou als bijzaken voelen.
  • Klanten: Je opgeruimde kantoor is weer een ruimte waar je – trots op je bedrijf – je klanten kunt ontvangen.

Tarief voor bedrijven

Opruim- of organizingsessie – 4 uur

€289,-

* Vrijgesteld van btw
* Inclusief kleine organizingmaterialen
* Inclusief reiskosten tot een afstand van 15 km – daarboven bereken ik
€ 0,23 per kilometer.
* Parkeerkosten worden in rekening gebracht.

Ben jij klaar om te beginnen met opruimen?
Laten we samen aan de slag gaan. Je kunt me
bellen, mailen of een appje sturen.

Meer informatie

Het intakegesprek

Het intakegesprek ofwel kennismakingsgesprek is gratis en geheel vrijblijvend. Er worden voor dit gesprek geen kosten in rekening gebracht, ook als je zou besluiten niet van mijn diensten gebruik te gaan maken. Een intakegesprek zal ongeveer één uur in beslag nemen.

Bij annulering

Annuleringstermijn: als je tot 48 uur voor aanvang van een sessie afmeldt, en een nieuwe datum afspreekt, dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Als je binnen 48 uur voor aanvang van een sessie annuleert, dan wordt de helft van het geplande aantal uren voor die betreffende sessie in rekening gebracht.